Construiește o identitate de brand puternică prin crearea și transmiterea către audiența ta de mesaje unitare și coerente de-a lungul tuturor mediilor de comunicare online.
… care sunt pașii creării unei strategii de conținut?
Care sunt beneficiile unei strategii de conținut integrate?
Mai mult conținut de calitate pentru campaniile social media
Conținutul optimizat pentru blog poate fi distribuit ușor pe platforme de socializare cum este Facebook, viralizat pe Twitter sau încadrat în campanii pe Pinterest și/ sau Instagram.
Mai multe referințe de calitate
Calitatea este cea care atrage utilizatorii pe site-ul/blog-ul tău, mai ales atunci când le oferi un articol-resursă, cheia de boltă a strategiilor de content marketing. Un articol bine gândit, bazat pe cercetări și informații riguroase, aduce cu sine referințe cu autoritate pentru site-ul tău fără ca tu să depui eforturi suplimentare.
Indexări mai frecvente
Cu cât creezi mai mult conținut corect optimizat din punct de vedere SEO, de calitate pe site, cu atât crawler-ele Google te vor vizita și indexa mai des. Asta îți va crește vizibilitatea în căutările organice și va atrage mai mulți vizitatori.
Mai mulți clienți
Atunci când utilizatorii văd că un brand le oferă conținut de calitate, îi atrage și îi ține aproape, ei se transformă treptat din utilizatori în clienți. Strategiile eficiente de conținut on-site te ajută să îți fidelizezi clienții.
De ce ar trebui să lucrezi cu noi?
Realizăm conținut cu focus pe branding
Utilizatorii preferă acele companii care au personalitate și o “voce” umană, prietenoasă, cu care să simtă că pot relaționa. Indiferent dacă activezi în B2C sau B2B, dezvoltarea și menținerea unei voci a brand-ului unitare și coerente de-a lungul tuturor fațetelor strategiei tale de marketing îți garantează faptul că vei construi relații de lungă durată, care să maximizeze valoarea clienților tăi în timp.
Identificăm grupul țintă și te ajutăm să relaționezi cu el
Într-o lume dominată de competiție la toate nivelurile, știm că unul din secretele succesului este cercetarea cu atenție a grupurilor țintă. Înțelegându-le valorile, intereseze, temerile și așteptările, creăm un conținut care să permită trecerea de la simpli utilizatori la clienți care convertesc.
Creăm conținut potrivit fiecărui mediu de comunicare
Un articol de blog, optimizat SEO, nu este același lucru cu o postare pe Facebook, la fel cum nu este la fel cu o descriere de produs. Copywriting-ul versatil, care păstrează mesajul dar se adaptează audienței și mediului digital folosit, este o condiție esențială a unei strategii de marketing de succes.
Eşti gata să vorbim despre proiectul tău?